Måndag igen!

Måndag morgon o verklighet igen, de flesta börjar skolan nu igen! Själv jobbar jag imorgon men de är ju gjort på de "vanliga" dagarna här under julen också.. Men de är enda vardag nu igen liksom, lektionerna är igång, vårterminen börjar och tävlingsäsongen är bara runt hörnet.

Har inte kollat så mycket på tävlingar riktigt ännu, men de är en Pay n' Jump på Billdals RK den 29e Januari, funderar på o börja där med 1m, o 110cm.. Sen är de tävling i trollhättan någon gång i Februari, kan hända att de är när jag är i Norge o åker bräda men om de inte gör de vill jag åka dit o starta tror jag! :) Beror såklart på väder o sådär, är inte såå överförtjust o tävla hoppning när de är snö o minusgrader, och risken finns väl att de är de! Meeen, vi får se! Tävlingsäsongen ska utnyttjas till fullo i år! Har aldrig haft en fullständig tävlingsäsong i hoppning tidigare, har alltid vart gymkhanan som gått först! Men i år är de typ ingen gymkhana för min del! Så blir debut på hoppryttare "karriären" så att säga! Ska bli riktigt roligt :)! Främst med min fina United, och så har ni väl inte missat att Alleby har ett hoppmeeting andra helgen i juni? Från 95 cm till 130 tror jag! Vet att de är upp till 130 iaf, men vet inte riktigt vilken klass de börjar på kanske 100cm, men jag kommer o skriva om de längre fram..

Vad har ni själva för tävlingar planerade? Någon som har tips om någon rolig tävling snart, 100cm o 110cm vill jag kunna starta iallafall! :)

//Caroline

                             
                                            Min Prins kanske får tävla lite grann han med! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det finns v. 5 Alingsås också, v.6 Trollhättan. Sen är det rätt dött fram tills v.13, då drar det igång ganska mycket, gfrk, Kungsbacka och Trollhättan 3 helger i rad. Sen v17-24 är det nästan varje helg. Lilla Edet, Ale jennylund, troya, Uddevalla, alleby, Askim osv.. Sen finns det en del nerring i sommar. De bästa tycker jag är björbäck v26 och Strömstad v.28 :)

De brukar jag åka på iaf :)

2012-01-09 @ 09:33:35
Postat av: Sara

Meeting*

2012-01-09 @ 09:34:57
Postat av: Elin Olsson

Åå vad fina ni är! :)

2012-01-09 @ 09:52:39
Postat av: Evelina - Vardag, foto & insperation

Åhh, jag vill också tävla D:

2012-01-09 @ 09:59:28
URL: http://evesfoto.webblogg.se/
Postat av: Matilda Ternud

Jag ska försöka tävla så mycket som är möjligt för mig, KM, Clearrounder och sånt på klubben.

Hade ju vart kul att komma "ut" och tävla också, men utan egen ponny är ju möjligheterna inte sådär jättestora... :(

2012-01-09 @ 10:29:22
Postat av: Emma

Det finns ju alltid Bohuscupen om man inte har egen ponny :)

2012-01-09 @ 11:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0