Meeeraaaa...

Till Caroline:
Hur fick du intresset för gymkhana?
Såg de på Scandinavium en gång när jag var liten sen hade dom gymkhana på GFRK när jag red där o hade även tävlingar där o så, där väcktes intressen, sen började jag med gymkhana som 14 åring, efter de växte de bara! :)


Hur fick du intresset för hoppning?
Har älskat o hoppa sen första gången jag gjorde de, var inget jag fick intresse för på de sättet utan har bara alltid älskat de.

Vart hittade ni P och Ninjus?
Patriks hittade jag på en annons på hastnet, shan stod på ESjumping i Varberg, där köpte jag honom sedan!
Ninja är direktimporterad ifrån Tyskland, köpte henne via Stefan Andersson i Hunnebo, Tossene.


Varför köpte du Maya? (inte ett dåligt köp) :D
När Therese letade häst bad mamma stefan hålla ögonen öppna, han fick hem Maya typ samtidigt som Therese bestämde sig för Misti, därför åkte hon inte o prova Maya, mamma tyckte vi kunde prova henne, de gjorde vi och bestämde oss ganska direkt för o köpa henne! :) Var egentligen inte ute efter storhäst då alls så de var ett impulsköp! Lyckat sådant :) Maya är en superfin häst!


Vad gillar du mest att göra på fritiden?
Haha, rida? Typ ;) tävla iaf!

Hur gammal trodde du jag var när vi lärde känna varandra eller vad man ska säga? ;)
Ca 14 ;)

Ska du sälja P?
Jaa, alltså kanske inte nu på direkten men han är till salu om någon skulle vilja ha honom, men han ligger liksom inte på annons just nu eller något! :)


Vad var det första lilla speciella du la märke till på: polo, Peppe, Maya, P och Ninjus?
Polo, hur jäkla grymm han var på gymkhana!! Peppe, hans vackra färg o utstrålning! Maya, att hon var väldigt vacker o söt, och sjukt välriden av han Igor, OS ryttare ;)! Patriks, utstrålning o hoppförmåga, hans stora hjärta! Ninja, hennes UNDERBARA livsgnista o vilja!


Tack Elin för din frågor! :)

//Carro


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Tack så mycket för svaren!! :D

2012-01-14 @ 18:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0