Mitt nästa inköp,

Hej allihopa!
Hoppas att eran dag har varit bra. 

Sitter just nu bänkad med en massa biologiplugg, allt annat än roligt men det finns vissa saker i världen som man bara måste göra vare sig man vill eller inte. Tyvärr kommer bloggen därför att bli lite lidande denna veckan från min sida, men jag lovar att göra så gott jag kan!

Tänkte berätta lite om mitt nästa inköp, nämligen ett bett från Sprenger. Har länge varit sugen på ett bett från denna leverantör, men den lite höga prislappen har dock avskräckt mig. Har googlat runt lite och läst om en mängd människor som har märkt så stor skillnad när de ridit på ett sprengerbett istället för ett vanligt, så jag antar att jag får prova! Här nedan har ni modellerna jag väljer mellan.

Sprenger | HS Sprenger KK-Ultra 3-delat Bett
Sprenger KK Ultra, extra tunt. 995 :-
Sprenger | HS Sprenger bett 2-TYPE
Sprenger bett-2 TYPE, 1095 :-
Sprenger | HS Sprenger bett WH ultra med gummikula
Sprenger WH Ultra m. gummikula, 1295 :-

Jag tror att Misti hade fungerat bäst på det sistnämda, men prislappen känns väl saftig... Har ni några erfarenheter av sprengerbett? Vilket skulle ni föredra av de ovannämnda?

/ Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0