Negativ?

Har på senaste vart en sån galet glad person inombords, har känt mig lycklig och positiv och pillemarisk typ!
Har verkligen kännt att vad som än händer så ska jag försöka vända de till något bra, försöka och stärka min självkänsla, inte självförtroendet, utan självkänslan.

Självkänslan ska bli såpass bra att skitsnack rinner av som vatten på en gås, är så trött på o ta åt mig av skitsnack, blickar o åsikter! Jag är trött på o läsa negativ blogg inlägg dör andra människor tycker att folk är äckliga, dumma och själviska. Jag vill bara läsa härliga glada inlägg! Sån som jag känner mig just nu! Och ska därmed försöka mig på de själv! Bara vara positiv, den negativa energin är bortom alla gränser! Hoppas jag! (;

Ska försöka leva mera och sluta tänka på alla konsekventer, bara köra på om de går! Göra den glada energin till något ännu positivare och sluta vara rädd för o stöta på hinder. Gör man de får man väl försöka jobba sig över dom eller hur? Men du gör de aldrig bättre än med ett leende på läpparna! Om du stöter på en elak människa eller en person som kanske inte tycker om dig så stör de henne eller honom så stör de nog den personen mest om du är glad och lycklig, svartsjuka! Jag menar inte att jag är ute efter o göra någon mer irriterad på mig om någon känner för o vara de, jag menar bara att om dom vill mig något ont så får dom skylla sig själva när jag ser glad o lycklig ut! Deras förlust alltså.

Ödsla energi på o känna sig ledsen och arg och bitter är ju aldrig kul! Jag vet att dom minuterna som man ser tillbaka på och saknar minst är dom där man gått o surat eller varit ledsen.
De tjänar ingenting till! Man mår bara sämre själv.

Nee, glada o positiva tankar så länge de bara någonsin går! De är grejjer de!
Jag har 2 underbara hästar, en sjukt bäst familj, bor på en jättemysig hästgård, världens bästa vänner, 2 härliga ponnys en superfin pojkvän och så har jag mig själv. Vad jag väljer o göra med de är ju bara upp till mig! Så langa fram era hemska blickar o töntiga kommentarer elaka människor, de biter inte på mig! För jag vägrar låta de göra de!

Klart slut o god natt!

//Carro


        

Kommentarer
Postat av: Mathilda*

Festa los Carro.

2012-01-24 @ 16:56:11
URL: http://mathildaefraimsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0