Nu var det min tur!

Hej allihopa!
Ni vet att Carro berättade att hon ramlade av en lektionshäst igår kväll? Idag var det min tur. Lilla Zingo var det som fick agera åkattraktion, och jag lyckades tillochmed få med mig tränset av i fallet. Haha! Alla på läktaren fick sig ett gott skratt iallafall, och jag klarade mig bra.

Har ju som sagt även varit på intervju på liseberg idag, och det kändes faktiskt jättebra! Verkar vara en trevlig arbetsplats och väldigt trevliga medarbetare. :)

Har haft en riktigt lång dag, så nu ska jag skala några morötter, göra en god dipp och krypa ner i soffan och inte röra mig mer på hela kvällen... Imorgon ska jag unna mig en ordentlig sovmorgon innan jag ska till stallet och hålla lite lektioner.

Vi hörs imorgon!

/ Therese

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Åå herregud Vilken syn när du trillade av ;) du skulle ha sett Carro också hoppandes på ett ben för att luta sig mot väggen för hon skratta så mycket ;D haha :p bra att du klarade dig :)

2012-01-20 @ 23:09:21
Postat av: Linnea bryngelsson

Världens snyggaste avramling iallafal och att hela tränset ramla av haha! :)

2012-01-21 @ 10:18:21
URL: http://linneabryngelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0