Nyårsdagen.......

Nyårsdagen alltså.. Haha, lika segt som vanligt, lite bättre idag än förra året dock. Men sjuk i år igen, skitskoj! Förra året var vi i Holland på Qountdown, och dagen efter nyår vakna jag med 40 graders feber o illamående o skit.. Underbart! Och i år har jag ju redan vart sjuk några dagar, men de är inte direkt bättre dagen efter man festat.. Haha! Well, blev iallafall väckt imorse av en mysig pojkvän som gjorde brakfrukost till oss innan han stack till Trysil för o åka bräda. Är inte alls avundsjuk.. Jooo!! Jag vill också åka? Någon som vill åka med i slutet av januari/början av februari (A)??

Förresten tycker jag ni ska vara på Therese mer hennes bloggande håller på o försvinna, som sist, och de är inte uppskattat eller hur? ;)! Hon är så duktig på o skriva så får absolut inte sluta för då har ni bara mina gnälliga inlägg kvar! Inte ok....

Well, nyårsafton var kul! Var hos en kompis som heter Marcus, han o hans lillebror hade gemensam fest, var la ca 30 pers där o käka sen kom de fler o sådär, hade superkul, med god mat o härliga människor! Gött 12 slag med raketer o champagne puss av pojken jag älskar och ja hade helt enkelt en go kväll!

Hoppas ni också hade en bra nyårsafton! Puss o Kram

/Caroline


Jag o en vän från igår! eller ja förra året ;)!


Kommentarer
Postat av: Elin

Va fin klänningen var! :)

2012-01-01 @ 20:16:05
Postat av: Elin

Du får lägga ut en bild så man ser hela klänningen ;) vi vet ju inte hur den blev efter att du hade beställt den ;)

2012-01-01 @ 20:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0