Oopps!

Här var de tomt på inlägg idag! Tänkte att Therese skulle uppdatera lite bättre idag som hon lovat så jag slarva lite, med icke! :P Haha.. Har försökt få upp ett inlägg från telefonen men de verkar inte riktigt ha viljat funka :(

Ska stra rida iallafall, blir mest ett motionspass inför träningen för Björne imorgon, och P ska få vila efter gårdagens hårda pass för hans del! :) Hoppas Ninja inte är för pigg imorgon, inte som hon var i torsdags iallafall, de är ju skönt om de går o bromsa? :P Även om hon inte är stark tar hon halvhalter o förhållningar som ett lufthopp istället för en inbromsning? ;) Bra där..

Men utvärdering kommer ju imorgon, så ni behöver inte vara oroliga ;)!
Har ju glömt åsiktsinlägget jag tänkte lägga upp i helgen också?! Snurrigt värre.. Men de kommer i dagarna här istället, med lite tur har ni de redan ikväll, får se vad jag hinner med bara innan jag lovar för mycket!

Nää nu måste jag ut o rida, puss o kram!

/C


FAILBILD! ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

2012-01-30 @ 18:53:55
Postat av: Mathilda Efraimsson

Hehe förlåt för den toma kommentaren ovanför. klickade på fel knap. Iallfal så ville jag seja att han e så himla fin. Ses ni får hjärna maila mig på [email protected] fast en att vi inte käner varandra. Bloggar inte lengre:( någon hade hackat sig ppå min.Fins inte så mkt att göra åt det o det är någon så är jag inte arg jag vill bara veta vem det är. Jaja det sista var tråkigt. Ha det gött:) :) :)

2012-01-30 @ 18:57:39
Postat av: Sandra

Vart tog bildbomben vägen från igår... ;(

2012-01-30 @ 22:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0