Överraskning...

Hej allihopa, och godmorgon!
Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort iallafall. Somnade fullständigt utmattad igår med alla universitetstankar snurrande i huvudet. Visst är det störande när man vet precis vad man vill göra, men inte om det går att nå dit?

Igår var Misti som sagt halt och efter snack med veternären som behandlat henne imorse kom vi fram till att jag ska skritta henne fram tills på söndag, är hon inte bättre på måndag så ska vi åka in och ev. öppna upp såret igen för att tömma det på vätska. Hoppas inte det, för det blir mer boxvila och det orkar jag inte med just nu.

Men hur blir det då med hoppkursen i helgen? Jo, en supersnäll tjej i mitt stall har erbjudit sig att låta mig rida på hennes Artano som ni har sett tidigare i bloggen. Det ska faktiskt bli riktigt roligt, och jag tror att jag kan lära mig fantastiskt mycket på detta. Självklart hade jag hellre sett att Misti skulle kunna vara med, men det är otroligt roligt att kunna vara med överhuvudtaget, så jag är väldigt tacksam att jag har fått möjligheten att rida på Artano.

Vi hörs senare i eftermiddag allihopa!

/ Therese


Kommentarer
Postat av: Anonym

kaqn inte ni ha en frågestund snart? :D

2012-01-13 @ 13:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0