P <3

Fiina fiiina häst! Idag gick han som en hel miljon, gjorde några småskutt vid läktaren, men inget jobbigt, ökade mest farten, så fick han en skänkel i sidan lite grann sen var de bra. Idag tränade vi travökningar, och han gick så jäkla bra! Alltså guud, de är nästan så jag skulle kunna skola om o bli dressyrryttare, bara för o behålla honom! Han är o förblir bästa killen på jorden!

Gick stadigt, hela tiden, kunde samla o länga galoppen, o travökningarna satt som smäck! Satt ner o kämpade o de gick faktiskt riktigt bra, han rör sig MYCKET men jag lär mig allt! :) Har funderat, o kommit fram till att om inte Rebecca är med på söndag är jag med på honom istället, bara o anmäla ryttarbyte! Kan bli kul! :) Helst att Rebecca rider då, men eftersom hon skadat höften så får vi se hur de blir! Då ska vi köpa ett fint dressyrträns till lillen också! :)

Nää, nu måste jag sova! Puss o Kram

//Caroline


Här tävlar jag dressyr på en av Ridskolans hästar! -Brutus! haha...
Och ja han är lika klumpig som han ser ut, men vääldigt fin o trevlig o rida ändå :)


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Va kul att de gick så bra!

Jag tror de skulle gå riktigt bra för dig och P i dressyren oxå!! :)

2012-01-17 @ 23:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0