P o Ninja

P, var sitt gamla vanliga jag o rida idag, SKÖNT! Var längesen jag behövde driva på honom.. Han har vart helt cp pigg och jobbig de sista, men nu hoppas jag han håller sig sådan här så jag kan rida som vanligt, vi gjort mycket tempoväxlingar idag för o få igång bakbenen eftersom dom inte riktigt ville hänga på i början när han var så lugn, i galoppen tränade vi snett igenom och avbrott innan hörnet (UTAN BYTEN) .. Han byter ju gärna, så tränade de för Rebeccas skull om de blir tävling på söndag! Och även 15m volter vid E o B ! Han var faktiskt riktigt duktig, men hade behövt sporrarna idag egentligen för o få igång honom lite bättre! Annars - duktig P !!

Ninja, även där mycket tempoväxlingar i traven, försökte få henne o hitta harmoni på bettet. Red bara lugnt o kort, ca 4 varv i galopp totalt typ i 2 punktsits eftersom hon gått så hårt i helgen. Hon var dock aspigg ändå så kunde nog ridit ordentligt men hennes huvud förstår nog bara inte att hennes kropp är trött så tog de lugnt iallafall! :)

Imorn uppdaterar jag bättre, LOVAR! :) Missa de inte, antagligen kommer veckans åsiktsinlägg imorgon med!

Apropå åsiktsinlägg så blir de ibland svårt o komma på ämne, har dock förstått att åsiktsinläggen är populära så undrar om ni vill veta vad jag tycker o tänker om något? Vad är erat förslag o skriva åsiktsinlägg om? Vad vill ni läsa? :)

Hjälp mig på traven! ;)

Puss o Kram

//Carro


P i hagen i helgen, Elin fotade med min kamera! :)


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Kanske typ ett åsikts inlägg om: inspännings-tyglar/ olika sadelpaddar/ något dåligt material på hästgrejer eller utrustning/ någon dålig sak till hästen t.ex. Borste, schampo, kamm o.s.v ;)

FinFina P!! :)

2012-01-16 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0