Polisdrama @ my place

Hej igen allihopa!

Ska precis kila iväg på bio med min fina familj, vi ska se "The girl with the dragon tatoo", någon som har sett den tidigare?  Lovar att berätta vad jag tycker om den senare.

Skrev även några korta rader om polisdramat som hände här hos mig igår, det började med att jag hörde hur en bil tvärnitade så det tjöt precis utanför mitt fönster, och kort därefter hördes sirener. Jag tittar ut och ser hur polisen springer efter två lite yngre killar för att sedan tvinga ner dom på marken. Kändes verkligen som att titta på en tv-serie, haha. Poliserna står iaf med dragna vapen, lägger dom här två killarna på var sin sida om polisbilen och några minuter senare kommer ytterligare 2 polisbilar fyllda med poliser. Snart var det 9 poliser, 3 polisbilar och en stulen bil på min lilla lugna gata. Snacka om kaos! Får väl se om det står någonting i tidningen om detta de närmaste dagarna...

Kram på er!

/ Therese

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

Ha- ha, man kanske inte behöver en TV när man bor i närheten av Länsmansgården och Biskopsgården? Tittar man ut, finns det både deckare, nyheter och action-serier, sporten finns på Alleby och genom Lenas handbollstjejer! ;-)

2012-01-08 @ 17:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0