Sa någon frågestund?

Anonym frågade oss lite roliga frågor, och den sista är ju helst lustig att vi inte berättat förut, men här kommer de iallafall!

Hur vill ni att ert liv ska se ut om 20 år?
Jag vill väldigt gärna ha en härlig hästgård, en bra karriär som hopptränare, hoppas fortfarande jag tävlar. Har träffat den jag vill spendera resten av mitt liv med o har 2 härliga ungar! 20 år är ju rätt långt fram i tiden, så mycket lär väl ha hänt innan dess! Vill gärna ha såpass mycket plats hemma att jag kan ha lite avel, gärna någon avkomma från min fina United, vill absolut att mina barn också ska rida. Vill ha en man som stöttar mig i de jag gör och gärna någon med delat intresse för de jag brinner för. Helst av allt vill jag vara lycklig och att min familj o släkt är lycklig o nöjd! :)
Jag vill gärna ha en Border Collie springandes runt mina fötter om dagarna också.. SÅ FINA! :)


Hur skulle era liv se ut om ni inte hållit på med hästar?
Ingen aning faktiskt, jag är väldigt tävlingsinriktad o går verkligen in för de jag gör till 110% procent, satsar alltid. Inget halvdant, de tycker jag inte om. Så är rätt övertygad om att ifall inte ridningen o hästarna tagit all min tid hade jag hållt på med någon annan sport eller idrott, kanske basket ;)! Som jag faktiskt gick i när jag var yngre, tro de eller ej haha!


Hur var eran första kyss och med vem?
Hmm oj, förmodligen väldigt nervös.. Och första "riktiga kyss" var med någon kille från Belgien, haha!! Minns ej namnet på den personen.. x)

Hur och när träffades ni två?
Jag o Therese har vart kompisar i rätt många år, och även om hon kanske blir lite förbannad på mig för att jag berättar de här nu, HAHA! Så gör jag de.. Rolig historia faktiskt haha..
Jag började rida gymkhana på alleby när jag var 14 år, därefter började mamma jobba där o hade bland annat Therese som en av sina ponnyelever på ridskolan, efter ca 1 år köpte vi ponny till mig, Camelot. Då hade min mamma en häst som hette Enya, som hon ställde på alleby i samma veva typ.. 2005 minns jag att de var iallafall! Therese började sköta mammas häst Enya, och hennes små kompisar ville sköta Camelot. Therese o co var typ RÄDDA för mig när dom var små.. Fråga mig inte varför, hade ju inte direkt sagt något haha.. Anyway, varje lördag när tjejerna var på stallet ville dom fråga om dom fick mocka, men ingen ville fråga så dom bråkade om de tills de tillslut alltid blev Kristin en kompis till dom som fick fråga.. Därefter började Therese rida på Enja ibland (tog sig även friheten o ta en tur på Camelot utan lov ;) ), Och iallafall, tiden gick o jag fick hem en kompis gamla ponny (Katja) som dom inte kunde ta hand om längre.. av olika skäl. Så jag hade 2 hästar på nacken, o även Sophie ellenåt, o när man går i skolan blev de lite mycket. Då började Therese rida på Katja ett par dagar i veckan, och därav blev vi bara kompisar liksom.. Vi har varit jätte tighta, riktiga bästisar, dock gled vi ifrån varandra ett tag, och sen har tiden liksom bara gått, nu är vi jättebra vänner och vet liksom vart vi har varann, ingen tvekan om att jag vet att jag alltid har Therese om något blir jobbigt.. Hon är en av mina ärligaste mest pålitliga och bästa vänner. De kommer hon alltid o vara då vi gått igenom så himla mycket tillsammans!

All kärlek till min fina vän! <3

Tack för frågorna! Och hoppas svaren var godkända! ;) Kramisar

//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0