Så seg...

Haha asså helt ärligt, känns som jag har 3 dagars festande bakom mig, vilket inte är sanningen! För jag har ju bara varit hemma, och ändå känner jag mig febrig och trött o sjuk o äcklig.. Haha, vad ska man göra då? När man bara hoppas att klockan snart ska bli 22 ungefär så man får gå o lägga sig.. Sådana här dagar är inte okej någonstans! Haha, fyy! Har nästan inte änns energi o blogga men ni har ju fått några uppdateringar idag iallafall, och de får duga för idag, blir alltid bättre på vardagar tycker jag! Håller på o kollar för stamtavle inläggen jag tänkt o slänga ut men de är väldigt dåligt med information, eller så är de jag som är för trött för o anstränga mig!

Ska i varje fall gå o lägga mig o kolla på film nu, sugen på Harry Potter faktiskt men vi får se!
Imorn hoppas jag kunna skritta på Ninja som jag sa, bara jag inte blir mer sjuk här nu igen! :/

Puss o Kram

//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0