Sådär ja,

Färdig! Nu har jag ätit o allt sånt så nu kan jag blogga på ;)!!

Träningen gick bra, dock är min rygg i riktigt kasst skick gjorde redigt ont nästan hela tiden.. Red färdigt träningen och de gick rätt bra ändå, blir nog ett bra lag de här de tvivlar jag inte en sekund på! Ville inte pressa tanten idag så hon fick gå i sitt eget tempo, men de spelar ju ingen roll faktiskt hon är ju så duktig ändå! :)
Ulle red på Blomme idag men ska ha Nanno på Scandinavium, hon är sjukt duktig Ulle alltså! Massa cred till henne, helst idag, hon löste de så himla bra! :)

Gjorde dock inga upphopp då ryggen spökar.. Imorgon ska jag till en massör hoppas hon hjälper mig o bli bättre, är öm o har ont som tusan! Så nu är de bra om de blir bättre.. Strax blir de filmmys o sen natti natti!
Om en stund kommer bilderna upp från DK pony cup.
Michelle har inte lagt upp några bilder från träningen ännu, men så fort jag fått dom så ser ni dom här! Promise!

//Caroline


Kommentarer
Postat av: Carro klassen

Jag kommer heja på dig matiiie:D

2012-01-23 @ 09:17:29
Postat av: Michelle Nylén

bilderna finns på fejjan vettu :D gick grymt för er!

2012-01-24 @ 10:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0