Svar på Tal

"Postat av: julia

Jag undrar lite hur du hinner med häst, skola och jobb (om du har det). Och vad ska du göra efter skolan? Om du ska plugga vidare, vad ska du göra med hästen då?
Jag kolla nu runt på hästar men vet inte riktigt om jag kommer få någon tid över med häst, skola och helgjobb :/

Super bra blogg! :)"


Hej Julia!
Jadu, hur jag egentligen hinner med allting är en fråga som är otrolig svår att besvara. Jag antar att det har och göra med att jag under många år har levt på sättet jag gör, och jag har lärt att göra allting fort och effektivt. Det är helt enkelt en del av den jag är! Dessutom är jag otroligt lyckligt lottad och har ganska lätt för mig i skolan, så jag behöver inte lägga ner någon enorm tid på detta.Självklart blir det jobbigt att ha häst vissa perioder, det tänker jag inte ljuga om, men det är verkligen värt det. Att ha såpass mycket och göra som jag har driver mig dessutom framåt, de dagarna jag inte har häst eller plugg ligger jag mest kvar i sängen! haha.

Jag har valt att plugga vidare, och jag har då faktiskt fått möjligheten att ta med mig Misti upp till Örebro där jag antagligen kommer att studera. Kan inte tacka mina föräldrar nog för den här möjligheten kan jag lova.

Tänk noga efter om du hinner, och framförallt orkar ha häst innan du ger dig på att köpa en. Det är inte bara ett heltidsjobb utan också en livsstil, och ett enormt ansvar. Önskar dig all lycka till i framtiden med ev. hästköp!

/ Therese

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-01-26 @ 22:15:55
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: FruKnepig [en klick humor]

Tjenare ville kika in & säga att jag faktiskt diggar din blogg, hare gött!

2012-01-26 @ 22:19:32
URL: http://fruknepig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0