Tja!

Förlåt för seg uppdatering under kvällen, har varit med min mor o hennes man, min såkallade låtsas pappa på nyspråk haha! För imorgon sticker dom till Thailand så kändes värt o spendera lite kvalitetstid hemma och käka mat tillsammans och så! Älskar o vara med mina föräldrar, både mamma o pappa! Såklart blir jag o mamma skogstokiga på varandra ibland, väldigt längsen jag hade en fight med min pappa men de hände förr de med haha.. Men iallafall, älskar o spendera tid med dom, de är trots allt personerna man älskar mest på hela jordklotet, min pappa bor i Kungsbacka nu så träffar honom inte superofta, men försöker mer o mer nu, saknar honom så mycket annars.. Hade jag haft pengar o fast jobb o allt hade jag nog gärna haft hästarna i Kungsbacka och bott hos pappa på mer heltid, eftersom jag STORTRIVS i Kungsbacka, "häststaden"..

Gick ju på Kungsbacka hästgymnasium (Elof Lindälvs gymnasium) där i 3 år så jag har ju spenderat lite tid i den underbara staden! Känner mig verkligen hemma där, som om man är skapad för att vara där på något sätt! De passar mig så himla bra, jag menar de är rätt typ av människor, rent o fräsht, mycket hästfolk o hästar haha, vilken nörd jag lät som där.. Men sant som de är sagt iallafall! :) Jag älskar KBA!

Vart hade ni själva helst bott eller vart tror ni att ni passar in?

Puss o Kram /Caroline


Jag o min pappa på studenten! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hade lätt velat bo på den AS FINA LYX gården innan Kungsbacka ridklubb!!!!! :D med den sjukt sjukt sjukt stora gräsbanan och manegen och paddocken och stallet och gården!!! De är ju typ som en drömgård! ;D

2012-01-04 @ 23:48:31
Postat av: Mathilda¤

Jag vill bo på min kusins stal. Det är skita stort

2012-01-05 @ 09:15:10
URL: http://mathildaefraimsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaa elin, du menar den gula gården va? Den e FET!!

2012-01-05 @ 15:40:15
URL: http://tacc.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

Ja precis! Den gården ja! :D

2012-01-06 @ 09:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0