Vet ni?

Har ni någonsin kännt er ledsna eller nere för att ni blivit svikna av en vän?
Jag tror på äkta vänskap, vänskap man månar om och faktiskt lägger vikt vid.
Inte vänskap med stämpelkort, alltså där du bara umgås ibland, hörs ibland och bryr dig ibland..
Jag tror verkligen på att vänskap behöver vårdas.

Vänskap är något av de viktigaste som finns, så bryr man sig och den betyder något så lägger man vikt i den, jag tycker att de räcker med o strunta i o höra av sig på ett tag eller att liksom inte bry sig för o visa att man inte lägger någon vikt vid vänskap.. Hur som.. Har på senaste dagarna kännt mig lite sviken av en vän, jag vill inte säga något för man vill inte vara till besvär liksom?

Jag hoppas bara saker o ting reder ut sig, hon är oerhört viktig för mig och jag vill inte att våran vänskap ska blekna.. De är de absolut mest skrämmande som finns, att försöka leva vidare sitt liv utan någon man älskar.
Jag menar inte att de är så de kommer bli, men de är skrämmande o tänka så!

Ta därför vara på varann, o kom ihåg att ibland är de bättre o "ha fel" än o vinna! :)

Kram på er!

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Sophia

Helt rätt! Håll styrkan uppe, du är stark tjejen.

2012-01-29 @ 11:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0