Wiho!

Upp o skritta lite på min skrutt idag, kanske några travsteg om hon känns fräsch! :D Yippie! Hoppas svullnaden är ännu bättre idag också, är så orolig över henne :( !! Men igår såg de ju bättre ut, så förhoppningsvis går de bra, får skritta idag och se om de kanske hjälper också!

Blev inte så mycket vila för mig igår kväll för övrigt haha, fick sms av ett par kompisar som fråga om jag o Patrik ville följa med o bowla, först tänkte jag nee absolut inte de orkar jag aldrig, men fick ryckt tag i mig själv o gjort mig i ordning lite o stuckit iväg, o de var ju tur! För vi hade en jättetrevlig kväll, istället för o bara sitta hemma helt mobbad haha.. Jag ledde faktiskt hela bowlingen till sista slaget då Anton slog en strike, så blev delad vinst haha! Men fasen jag har aldrig bowlat så grymmt tror jag haha! Inte så många strikes men en hel del spärrar haha! Anyway.. Lovar o blogga mer seriöst ikväll, nu ska Ninja få sitt pyssel som hon förtjänar! Bästa hästisen :)

Pussar!

//Carro

                                 
                                     Jossan bowlar! :)

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Vilken action de är när hon bowlar ;)

2012-01-08 @ 18:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0