Wiiieee!

 

Tjooo!
Har då vart o shoppat idag! ;)

Blev så glad när jag fick sms av Therese att detta kommit till 3 hästar i kungälv! När hon var där igår fanns de 3 st kvar, idag fanns de 1 !! Shit.. Tur ;) !!!

Nu måste ni kommentera, snyggt? Fult?
Själv så ÄLSKAR jag de!! :)

DOCK I ALLROUND! ej dressyr!! ;)

För övrigt så har min Schockemöhle förbygel kommit!
Vilket betyder att Felicia Svensson kommenterat rätt i inlägget,
hennes blogg hittar ni här

ficso.blogg.se
http://ficso.blogg.se/

Massor med Kramar på er läsare! :)

//Caroline

 


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Det var svinsnyggt !!!! Jag tjuvkikade lite på det i påsen när vi pysslade med Ninjus ;)

2012-01-13 @ 22:20:54
Postat av: Matilda :)

Snyggt! :)

2012-01-14 @ 08:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0