18 år

ÄNTLIGEN!

Det känns helt sjukt. 18 år. Åldern man sett fram emot typ hela livet.
Jag är nu myndig, får boka resor helt själv. Får ta körkort. Det känns helt jävla sjukt för att vara ärlig!
Jag är så van vid att alltid vara yngst (och det är jag ju fortfarande iofs, haha), men nu är jag iallafall lika vuxen som alla andra. Typ. 

Dagen har varit riktigt bra, började i skolan med massa fina vänner som sjöng för mig och var glada. Sedan iväg på lite hemligheter för att efter det åka till stallet och nu sitter jag här med min bästa vän och ska snart äta lite middag.

Jag lovar att komma med ett inlägg om vad jag har fått för fint idag senare ikväll!

/ Therese


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

GRATTIS!!!!! :D

2012-03-28 @ 20:22:11
Postat av: One Direction FanFic av Evelina

GRATTIS THERSE! :'D

2012-03-28 @ 21:19:24
URL: http://ffonedirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0