18 år

Hej allihopa!
Det känns helt sjukt, men om två veckor fyller jag faktiskt 18 år. Hör ni själva liksom, 18 år? Åldern då man helt plötsligt räknas som vuxen och man måste börja ta ansvar för sina egna handlingar. När man får börja köra bil (jag har förresten bokat uppkörning nu...) helt själv och får gå ut och festa på krogen. Det känns verkligen helt sjukt!


Tänkte iallafall dela med mig av vad jag önskar mig på min dag, även om det mesta faktiskt inte är hästsaker.

/ Therese


Top från F.A.V, 399 kr. Finns att köpa på Raglady

 

Jeffrey Campbell Lita Shoes, de med spets eller de svarta. Finns att köpa på Raglady, 1599 :-
Scarf med döskallar. Helt slutsåld överallt, så jag lär kunna glömma detta.
Loafers från Jeffrey Campbell (nej jag avgudar inte alls detta märke...). Finns att köpa på Raglady, 1799 :-
Eric Le Tixerant Sadelgjord, storlek 130 cm. 2499 :-
Armband från Marc Jacobs, 1099 kr. Finns att köpa på Raglady.
Schabrak från Schockemöhle i färgen ovan fast allroundmodell, 359 :- Gärna med matchande lindor ;)

En GPS! Så jag inte kör vilse överallt i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0