Ääääähh...

De här håller inte, jag kan inte komma hem 23.00 såhär ofta! Jag hinner ju inte blogga då ju! Nu har ni fått stå ut med 2 lama inlägg från mig idag, bara för att jag är hemma sjukt sent! Vilket absolut inte är okej, och jag ska verkligen försöka ändra på det! Men de har bara varit helt galet mycket nu denna veckan, så tänkte försöka hinna andas nästa vecka också! Men vi får väl se! haha ;)

Tänkte bara tala om vad som är planerat för mig och Patriks i slutet av månaden! Eftersom jag måste ha ett hopp och dressyrintyg till min ansökan till Flyinge så behöver jag rida för en A eller B tränare i dressyr, därför ska jag träna 26 & 28 mars för Tora Marie Thorwald! Hon kallas bara Tora, och är en B tränare i dressyr! Och de ska faktiskt bli riktigt rolig!!!! Haha, jag vet! Jag sa precis att de skulle bli kul med dressyr, men vad sjutton! De blir vad man gör de till! Och sedan har jag ytterligare en liten överraskning om något jag ska göra i nästa månad förhoppningsvis! Detta får ni dock inte veta försen i slutet av mars / början av April! ;)

Och för och avsluta de här inlägget slänger jag upp 2 bilder jag fick av fam. Gunnergren/Karlsson på Patriks från 2 tävlingar förra året, tack för de! Puss o Kram!!!! :)

//Carro
P.s. Översta bilden från Troya bohuscup finalen! Understa är från vårt Hoppmeeting på Alleby! D.s. :)
                        
                        

Kommentarer
Postat av: Anna

Meen, inga hemlisar ju ;)

2012-03-09 @ 00:39:30
Postat av: Carro

Ska du säga! ;)

2012-03-09 @ 09:17:11
URL: http://tacc.blogg.se/
Postat av: Mathilda Efraimsson

Så finna ni är du får absolut inte sälja honom, Ni pasar ju så bra ihop! :)

2012-03-09 @ 10:51:12
URL: http://mathildaasliv.blogg.se/
Postat av: Elleen

Vad menas med hoppmeeting ? :)

Ni är suuuuperfina tillsammans !

2012-03-09 @ 12:14:50
Postat av: Carro

Hoppmeeting är när en tävling pågår mer än en dag, alltså 2 eller flera dagar i följd och då möjlighet för övernattning med häst finns tillgänglig! :)

2012-03-09 @ 22:50:46
URL: http://tacc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0