Back in buisness

Hej allihopa,
saker börjar ordna sig och lugna ner sig, och jag kommer kunna börja lägga lite mer energi på bloggen igen. Härligt va? Jag har saknat att kunna dela mina tankar med er.

Idag blev det iallafall en heldag i stallet och Misti + utrustning står just nu blänkande i stallet. Jag älskar verkligen att putsa och fixa dagen innan tävling och det är egentligen först då som jag blir riktigt taggad inför morgondagen. Ser verkligen fram emot tävlingen imorgon och hoppas att Misti kommer sköta sig (som vanligt).

Nu ska jag åka ner och köpa lite godis, tycker jag är värd det.
Ikväll är det ju trots allt melodifestivalenfinal och jag kommer sitta bänkad framför tvn. Vem är eran favorit? Jag är helt kär i Loreen och hennes låt Euphoria. Så himla bra!

/ Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0