Brakfrukost!

Mm, är de inte de bästa som finns med frukost då eller? Jag bara älskar frukost! Te, flingor, rostat bröd, youghurt, ägg, frukt, jaaa man kan äta precis vad man vill! Hihi, idag käkar jag 2 rostade mackor, äter youghurt och dricker en kopp te! Helt underbart bra start på dagen!

Gäller och äta ordentlig frukost om man vill hålla sig frisk, jag kände igår att jag var lite hängig så försöker ändra på de idag och äta ordentligt! Och visst orkar man mer sen på dagen? Typ om man åker och tävlar, då är de ju mycket lättare att rida bra och orka ordentligt om man käkat! Jag är en av dom som äter mer när jag är nervös, min nervositet brukar istället vara hunger så jag äter som en häst när jag ska tävla, haha!

Naej, hoppas ni också käkar en ordentlig frukost och får en lika bra start på dagen som jag!
Förövrigt är de 11.8 grader ute nu, och klockan är bara strax över 9, heeelt underbart!
Puss o Kram!

//Carro


Vårsol och galet vacker häst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0