Dagens hiss,

Går till företaget ride-with-style.se där jag har beställt mina stövlar. Jag har velat fram och tillbaka mellan storlekar och modell, och trevliga Linda som äger detta företag har kommit med sina åsikter och hjälpt mig på bästa sätt. Även nu när de stövlarna jag bestämde mig för inte passade är det inga problem, och hon ska göra allt hon kan för att ett par nya ska sys upp till mig så fort som möjligt. Här snackar vi personlig service!

Dom har dessutom mycket snyggt på sin webshop av lite unika märken, finns inte mycket där som jag hade tackat nej till... Bland annat hittade jag detta sinnessjukt snygga tränset och riktigt fina schabrak.

/ Therese

Fagerdesign, "Maia" 949 :-

Schabrak från Herve Godignon, 849 :-

Bilderna är lånade från ride-with-style.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0