Dags igen!

Sticker till Nordhallands Ridklubb idag och tävlar lokal 100-110 med Patriks, spännande spännande! Haha, nja inte så spännande har inga förhoppningar eller förväntningar utav honom idag, när de gått ett halvår sen man tävla och speciellt han som är lite speciell, så tänker jag inte sätta någon press på varken honom eller mig, får göra vårt bästa helt enkelt bara! :)

Lastade honom själv igår, har har ju varit ganska svårlastad efter kastreringen, eller jaa han har inte gått på alls utan lina men ganska snabbt med lina, så lite svårlastad får man nog kalla honom! Men som sagt, lastade själv utan lina igår! Gött! :) Men ni skafå veta lite mer bakom de där sen, för nu måste jag upp och ge honom frukost innan lastning! Uppdaterar er sen så mycket jag kommer ihåg och hinner under dagen! Annars får ni en ordentlig uppdatering ikväll!

Puss o Kram //Caroline

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0