Dressyr nästa!

Haha, titeln är inte så allvarlig som den låter! Meeen, har faktiskt gått o införskaffat mig en dressyrsadel, härligt! Den är till Patriks, och är av märkte Frank Baines, något som säger er dressyrläsare där ute något säkert? Personligen har jag ingen koll på dressyrsadlar alls! Haha..

Men är ändå nöjd och glad över min dressyrsadel! Blir ju ännu roligare då såklart, så nu ska Patriks finslipas och sättas i trimning o hårdträning för nu jäklar ska ha bli en snygg dressyrhäst! Känns som om vi får mer koll ihop på markarbetet så kommer även hoppningen bli mycket bättre, då han är svår och hålla ihop för lille mig!

Naej, är störtnöjd! Så nu blir de nog någon dressyrtävling för mig också faktiskt! Och Rebecca då såklart! :)
Puss //Carro


Har ingen koll på vilken modell de är och bilden är lånad, men ser typ ut sådär!
Och så är den ju svart, så nu behöver P ett svart dressyrträns också!
Någon som har ett Schockemöhle till salu? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0