Duktig tjej!

Ninja har varit duktig tjej idag, eftersom hon bryter ut till höger när hon bryter ut så har vi kämpat med högerbogen, och kommer och få fortsätta med de ett tag, något hon tycker är jobbigt eftersom hon är så svag i den sidan, men vill man vara fin får man lida pin! Nu handlar de kanske inte så mycket om att hon vill vara fin, snarare att jag vill att hon ska vara de och att hon ska gå bra! Haha ;)

Naej, men framsteg känner jag iallafall, men de är ju bara ett par myrsteg på de mil vi har kvar till toppen, haha löjligt de låter, men de är sant! Vi har ju inte kommit särskilt långt om man jämför med vad vi strävar mot! Hon har myyycket kvar både på marken och hoppningen, något jag själv givetvis också har! Men snart är det dressyrträning för B-tränare Tora Marie Thorwaldsson (???) är inte säker på att de är hennes exakta namn men tror de, hihi! Fast på Patriks men min ridning får nog ut mycket av de!

Iallafall så var Ninja duktig idag, de var egentligen bara de jag tänkte säga, hihi!
Ha en fin fortsatt dag, så hörs vi sen! :)
Puss o Kram //Carro

                               
                                                   Min fina tjej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0