ESPREE

Mina hästar har haft otroligt mycket mugg nu när de vart en sådan mild vinter här i vårt kära Göteborg, valde därför att testa en produkt från Espree!


"ESPREE är en serie hästprodukter från USA baserade på naturliga råvaror från växtriket, utan kemiska tillsatser. Detta speciellt för den känsliga hästens och sin ägares bästa. Nu kan du äntligen bada din häst i ett effektivt vitschampo utan kemiska blekningsmedel, och behandla allt från regnskållor till solsveda på ett skonsamt sätt. Du finner produkter såsom schampo, balsam, glansspray, sårspray, liniment, solskyddspray och många fler. ESPREE är uppbyggt på Aloe Vera och ytterligare ingredienser såsom kokos, arnica, kamomill, goldenseal, druvor, eucalyptus mfl som ger serien en kvalitet i världsklass."

Produkten jag använde heter
Espree Natural Anti-bactrial Healing Spray



Detta är en spray som ska funka på allt från småsår till mugg och utslag, och är en produkt som rengör såret och hjälper till att skynda på läkningen av såren!

HISSAR!!!!

Produkten hittar ni på MyOne för endast 149:-


//Caroline


Kommentarer
Postat av: Jossan

Har också använt mig av deras produkter, fast flugsprayet, hissar också! Däremot har jag läst någonstans att aloe Vera klassas som doping, så om det innehåller det rekommenderar jag att inte använda det dagen innan tävling :)

2012-03-08 @ 13:00:58
Postat av: Carro

Hehe, jaa jag har hört de! De står dock på alla produkter som klassas på doping vad de är för karenstid på de :) tack ändå!

2012-03-08 @ 23:59:34
URL: http://tacc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0