Fångad av en stormvind

Godmorgon allihopa!
Det blåser en hel del ute idag, och därför den lite carolabaserade rubriken haha. På schemat idag står ett par lektioner i skolan och sedan vidare ut till fröken Misti som jag ska rida första gången på bett sedan tandläkaren var här. Snacka om att det ska bli härligt! Jag ser verkligen fram emot att börja arbeta med det som Claes gav mig tips att arbeta med i söndags, jag har förresten helt glömt av att utvärdera den träningen.. Herregud, det får jag se till och göra i eftermiddag. 

Sedan ska jag även begrava mig själv i plugg och körkortsteori, men jag börjar se ljuset i tunneln nu. Snart är det klart - och fatta vad glad jag kommer vara när jag står där med studentmössa och körkort i handen!

Vi hörs senare i eftermiddag, och ni har väl inte glömt att vara med och tävla om goodiebagen från Espree?
Destå mer tävlande - destå sugnare blir vi på att arrangera fler tävlingar för er våra fina läsare. Så ta och tipsa kompisen och var med och tävla!

/ Therese

Snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0