Favoritdagen!

Torsdag igen, haha vad händer med tiden?
2 hästar på schemat idag, lira ordentlig dressyr med Patriks och bara jobba på i samma mönster med Ninja som jag gjort de senaste dagarna, få henne och dämpa sig och vila på steget, lyssna och endå hålla en sänkt form! Hehe, projekt!

Också idag är de jobb, och inte så mycket mer än de, blir en lugn och go dag i stallet bara! Inget att stressa iväg till, bara få ta min tid och rida bägge 2 i lugn o ro, sådana dagar ser man inte så ofta.. Oftare på sommaren så såklart, när man kan rida ute mera! Nu hoppas jag bara att snön regnar bort idag så man kan rida ut igen redan till helgen, jag vill ha sooool! :) Naej, men ha en bra dag godingar!

Nu - jobb! Puss o Kram
//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0