Förberedelser osv...

God Morgon!!!!

Idag blir de ridning, förmodligen ett besök till 3 hästar för o betala sadeln och lämna in den andra som inte passa (mer om de får ni i eftermiddag), förbereda inför morgondagen, besök till elgiganten för o köpa ny laddare till min filmkamera och chilla i stallet tyyyp! Kvällen består av kvalitétstid med min bästaste bästa vän och sängdags relativt tidigt! Roligt eller hur? haha ;)

Hur förbereder ni er inför tävling, något särskilt ni brukar tänka på?
Själv brukar jag bara borsta hästen extra noga och putsa lite, resten gillar jag och göra på morgonen innan jag åker, ex fylla hönät o sådär!

Ha en fin dag! Massor med Kramar!!!! :)

//Carro

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0