Frågestund del 1

Första delen av mina frågestund har ni här! :)


Favorit färg?
Min favoritfärg är mörkblå, och Lila! Men helst blå!

Favorit färg på hår?
Beror på vem de är, men personligen passar jag bäst i blondt!
Tycker dock att alla borde vara lite ljusare på sommaren! (:

Högsta önskan just nu?
Just nu? Och komma in på Flyinges unghästutbildning!

Vad kommer hända med Patriks nu?
Just nu ska han få vara kvar hos mig, men han ska säljas längre fram, antingen till sommaren eller direkt efter, beroende på hur bra han går under denna säsongen! (:
 
Ska du kvala 120 denna säsongen med Ninja?
Jaa, de är tanken men måste såklart se till att jag känner mig redo!

Vilken höjd är drömmen att komma till?
Vill komma till 150, alltså svårklass!

Vilka höjder tror du Maya hade klarat med rätt ryttare?
130 utan problem, tror absolut hon o hennes nya ägare kommer nå dit med rätt träning!
För er som inte vet är Maya min gamla häst o Klara är hennes nya ägare! (:

Vem litar du på allra mest och vem vet mest om dig?
Min mamma, utan tvekan! Jag kan tala om allt för henne, och hon vet allt om mig! Har inga hemlisar för min mamma för jag vet att hon aaaalltid finns där för mig! Utav mina kompisar är de Olivia jag litar på mest, tror dock inte hon vet mest om mig.. De är nog Josefin som vet mest! Men alla mina kompisar är väldigt betydelsefulla iallfall!

                             

//Carro

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Tack så mycket för svar, alltid kul med frågestund :)

2012-03-05 @ 15:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0