Full fart,

Hej allihopa!
Satte mig precis ner för första gången idag typ, herre gud vad jag har haft mycket och göra!

Började med ett par lektioner i skolan, slutade vid 1 och stack då direkt iväg till körskolan. Där gjorde jag klart lite pärmar som ska göras för att man ska få lov och göra halka osv, och blev faktiskt klar med allihopa! Så himla härligt! Så halkan är nu bokad, och det börjar även bli dags att boka teori och uppkörning... Pirrigt som satan haha, men jag tror att det går bra.

Sedan stressade jag vidare ut till stallet och red ut en härlig runda med en tjej i stallet, det var verkligen uppskattat från alla håll! Misti såg lite trött ut idag så jag tror att detta blev alldeles lagom för henne. Imorgon ska hon få vila litegranna tänkte jag och så laddar vi upp inför en ny vecka med tävling osv. 

Efter det delade jag ut lite hästar till mina elever som jag ska ha imorgon så jag slipper stressa ut till stallet, otroligt skönt! Och nu blir det soffläge hela kvällen, är helt slut och ser verkligen fram emot ett par timmar i min härliga säng. Tittade förresten igenom bilderna från igår, och det var typ en bild som var något att lägga upp här i bloggen, resten var bara suddigt... Men jag slänger upp den och en ordentlig utvärdering av gårdagens pass innan jag kryper ner i sängen!

/ Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0