Go kväll!

Sämst uppdatering, alltså shit... förlåt! Jag har verkligen varit rikigt dålig de sista, och måste sova i tid idag för ag ska ju tävla imorgon, så de blir inte särskilt mycket mer än detta ikväll heller! Ni får stå ut, förhoppningsvis hinner jag med lite mer imorgon, även om jag har skitmycket o göra kan jag ju uppdatera från telefonen o så! Idag har jag bara inte hunnit, har vart hos mormor som fyller år idag, Grattis! Och så har jag ridit bägge hästarna (hoppträning på P) och mockat och slitit! Är verkligen helt färdig nu och har knappt någon energi alls, har ust därför ingen jättestor lust och sitta o blogga när min säng ropar på mig! ;)

Therese är förövrigt och tränar för Claes idag och imorgon så hon har säkert lite rolig update och komma med när hon kommer hem, personligen ska jag ju tävla både imorgon och på söndag, så har säkert lite o berätta om i helgen jag med! ;)

Sleeptight and dont let the bedbugs bite! Puss o Kram //Caroline

                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0