Go kväll!

Heeeela dagen har spenderats i stallet, eller ja jag åkte iväg till min Pappa på Volvo under lunchen och grejja en sak med bilen, annars har jag vart där hela dagen! Jobbat, ridit, haft lektion för mina grymma hoppbarn, och sedan ridit igen, och nu är jag hemma! Äntligen typ, haha!

Nää, har verkligen haft en jättebra dag i stallet! Men de är ändå skönt o få komma hem! De är ju alltid goast o komma hem när man har kämpat en hel dag, vilket vi verkligen har gjort idag, jag o Sandra (och även Nisse o praktikanten såklart) gjorde båda stallarna idag... Och de var kämpigt, men så är de när de fattas folk tyvärr! Ingen som behöver göra båda stallen annars! Men all cred till Sandra o Kristin (praktikanten) som kämpat i båda stallen med mig idag, och Nisse kom lagom till stora så vi iallafall fick hjälp där! Grymmt jobbat, faktiskt! Så är rätt välförtjänt av att få sova ikväll känner jag haha! Plus att jag ridit båda hästarna och haft min lektion, den som säger att hästliv är för latmaskar kan slänga sig i väggen! haha :)

Nää, nu ska jag käka pannkakor som min snälla mamma gjort till mig, sedan sängen!
Imorgon lovas mer uppdatering, då ska jag bland annat på lagledarmöte med Ridsportförbundet, kan bli kul!
Näej, nu får jag sluta! Puss o Kram! :)

//Carro


Förresten, ni har väl inte missat mina draw something skills? haha!!


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Ja såg ju va de va iallafall ;)

2012-03-06 @ 22:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0