God morgon!

Godmorgon allihopa! Sitter just nu och tar tag i en del plugg som jag behöver ha färdigt, känns bra att börja beta av lite grejer så man slipper stå där lagom till studenten med jobb uppöver öronen.

Senare i eftermiddag blir det ett besök på körskolan där jag ska plugga lite teori och köra en lektion, ser verkligen fram emot att få klart mitt körkort så man slipper vara så beroende av andra människor. Hatar att behöva be min pappa köra mig överallt hela tiden, men när man har så mycket och göra som jag för det mesta har finns det helt enkelt inte så mycket och välja på...

Pratade även med Linda på ride-with-style.se, och mina stövlar kommer idag eller imorgon. Gud vad jag längtar!

/ Therese


Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

Snygga skor (Läs min blogg)

2012-03-06 @ 17:16:37
URL: http://mathildaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0