Grey's Anatomy

Kollar på Grey's just nu, och de är verkligen superbra men såå sorgligt alltför ofta, tex nu när den stackars pojken ska dö, ush! Man undviker och tänka på att de är människors verklighet alltför ofta!

Har i varje fall ridit ut idag på en ordentlig tur med min bästaste vän, hur kul som helst! Vi skulle galoppera rätt mycket, men glömde av de hela tiden bara för vi hade så mycket och prata om haha! Facinerande att vi inte pratar i mun på varann ändå, och nu när jag sitter här minns jag ändå inte vad vi pratat om? Rätt komiskt att de är så viktigt och prata om de men sen minns man de inte ändå, lite galopp blev de iallafall, uuuurmysigt! Vi har en asgo raksträcka som sedan svänger av och blir en brant backe. Där gallopperade vi iallafall och hästarna var verkligen supernöjda med de! Naej, bästa uteritten på gaalet länge!

Ojojoj, nu började de där djungelprogrammet på kanal 5, och en från min skola (min före detta bästa väns plastsyster) är med där, galet pinsamt! För henne alltså.. Detta är något utav de värsta jag sett!

Imorgon får ni ett sjukt intressant inlägg kan jag tänka mig, hett ämne som jag drar upp till diskussion och åsikt. Ett ämne som gör en kort sagt vansinnig, missa inte de! Och med detta säger jag God Natt för ikväll!

Puss o Kram //Carro

                               image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0