Här igen!

Nu är jag tillbaka efter min i ärlighetens namn glömska igår, jag glömde helt av mig att blogga! Jag var inte hemma så kunde inte skriva på datorn men jag har ju faktiskt en Iphone jag kan skriva från, förlåt! Absolut inte meningen att glömma av mig på de där viset, jag får skylla på att jag var så trött att jag knappt visste vad jag hette igår kväll! Även om de är vår och superhärligt väder (verkligen helt underbart) så är jag så jäkla trött, och får ingen sovmorgon i helgen heller för den delen.. bläää..

Eftersom Therese ska tävla imorgon och jag vill kika och jag själv ska tävla på söndag så blir de upp med tuppen hela helgen, snark! Jag får försöka sova tidigt helt enkelt! Så min helg består alltså av tävling och tävling och lite mer tävling typ.. Inget annat, spännande liv man har nu för tiden haha! ;)

Men visst är det härligt med helg nu äntligen?
Puss o Kram //Caroline

                             image description

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Tävling o tävling ;)

2012-03-23 @ 23:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0