Helt slut

Hej allihopa!
Sitter just nu med två fina vänner och är alldeles dåsig i huvudet efter matteplugg och ivrigt guitarhero-spelande. Jag är då sämst i hela världen på det spelet, men jag kan ju iallafall få låtsas att jag är rockstar ibland. 

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i min säng faktiskt, för imorgon väntar en dag fylld av träning av min favorittränare Claes Peterzén. Även om jag är tvungen att rida Mips på hackamore på grund av den borttagna vargtanden så är jag otroligt taggad och förväntansfull. Det finnsingen tränare som är så bra som Claes i mina ögon! Mycket av detta ligger självklart i att han kan Misti utan och innan (det är han som har fött upp henne), men jag tycker också att han har bra övningar och är rolig att rida för.

Vi hörs imorgon fina läsare!

/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0