Hemma

Så var jag hemma efter en riktigt bra tävlingsdag! Ni vet ju att jag hade 4 fel i första men inte varför! Skarp tillbaka sväng till ett snett hinder (sjukt svårt och förklara vad de stog), men de stog som att du gjorde en volt tillbaka typ.. Som sagt svårt o förklara.. Maxad oxer som hon bröt ut på bara för jag red dåligt, helt mitt fel! Hon behöver ju ridas hela vägen, inget gratis! La en volt och sedan hoppade hon, inga konstigheter! :)

Andra rundan hade vi 2 ner, 1 pet på ett räcke och så rev hon planket med vattenmatta under (också mitt fel haha), jag är fortfarande väldigt osäker på titthinder och om hon tänker hoppa dom eller inte, hon har ju hittills inte stannat på något titthinder men de sitter ändå i hjärnan.. Så var de ett blått randigt plank med blåa torn jämte och en vattenmatta under, och då får jag för mig att hon ska stanna (tack patriks) och litar inte på henne vilket grunna sig i att jag var kvar i handen när hon gick av så hon fick inte med sig bakbenen, mitt fel! Men hon hoppa iallafall, och var verkligen superduktig!

Så de gick allt mycket bättre idag än sist, och rom bygdes inte på en dag, vi får kämpa på och jobba vidare så ska de nog bli bättre, men jag är absolut jättenöjd med idag!

Och vilken skillnad de är på Regional och Lokal, folket har helt plötsligt bättre koll på sina hästar (dom kan rida haha) och banorna är mycket svårare, mycket mer maxat och fler starter, naej tror jag håller mig till Regionalt nu, såklart man får blanda, men åker hellre på regional! :)

Tror Anna har lite bilder ni kan få sen! Puss o Kram
//Caroline

                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0