Home sweet home

Hemma efter denna långa dag, äntligen! Är så trött i kroppen efter idag att jag inte änns orkar stå upp! Så snart blir de hopp i säng, jag köpte inga skor idag, för jag har tappat bort mitt presentkort som jag tänkte shoppa för (a) lalalala... Bra Carro, 1000 kr borta, hoppas jag hittar de snart! Borde ju vara här någonstans, köpte dock ett linne på MQ från sunshine, ett vitt sommrigt väldigt enkelt, lääängar tills man kan använda jeansshorts och linne utan o frysa, wiihoo! :)

Sommaren är verkligen underbar, jag uppskattar skarpa årstider, de är härligt som sjutton! Men sommaren är bannemig oslagbar, inga frusna tår o fingrar, brun och härlig i ansiktet, massa roliga resor, tävlingar och utflykter! Heeelt underbart, gud vilken underbar säsong vi har framför oss nu! Och på söndag - SOMMARTID! :D

Weeeeehoooooo!!!!!!!!
Puss o Kram //Caroline

                                 
                                                 SOMMAR!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0