Hoppning på schemat

Känns som de inte var alls längesen jag o Patriks hoppade, men de är typ 2 veckor sen, och vår senaste hoppträning var någon gång under mellandagarna, awesome.. Haha, inte väldigt.. Man behöver träna ofta för o bli bra, åtminstone varannan vecka.. Men men, han har ju fått stå lite bakom Ninja de senaste eftersom jag lagt allt krut på henne i hoppningen nu! Och de har ju varit oerhört välbehövt! Menmen, kan man så ska man träna bägge hästarna, helst eftersom jag har så dålig koll på vad som ska hända med Patriks!

Ninja får nog hänga på en sväng ut i skogen idag, om de går! Hon är ju envis som en röd gris ibland och då går de inte o få henne o gå dit man vill.. Så får väl se först om de finns någon jag kan rida ut med! De underlättar ju lite!

Nää, nu har jag bråttom om jag ska hinna rida Ninja innan hoppningen!
Btw! Jag är inte helt färdig med nostalgiinlägget, så har sparat de i utkast! De fattas fortfarande lite bilder, men ni har de sen när jag kommer hem, de lovar jag! Så håll ut, puss o kram!

//Carro

                     

Kommentarer
Postat av: Mathilda Efraimsson

Jag håller ut. Läs min blogg!:D

2012-03-04 @ 11:45:36
URL: http://mathildaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0