Idag

Förlåt för kass uppdatering, när vi kom hem somna jag som en sten i sängen, är verkligen helt sjukt trött haha! Så jag ber om ursäkt, men de gick verkligen inte o hålla ögonen öppna! ;)

Patriks var i vilket fall sjuuukt duktig idag, första klassen var han nervös o lite spänd men hoppa runt checkt med ett stopp, o jag tror han stanna bara för han var så jäkla nervös, för de var inget titthinder eller något, men en bred oxer på en lite svårare linje blir jobbigare när man typ travar nästan hihi, han var nervös som sagt! La en volt iallafall och så hoppa han sen, hoppa runt hela grunden jättecheckt, dock fick vi 2 olydnader för efter första hindret var de en sväng precis vid utgången till 2an, där stanna han till o tänkte "nää nu går vi ut", haha! Men de var ju inget stopp på hinder, dock får man ju fel för de iallafall! Men var faktiskt riktigt nöjd o stolt över honom!

Andra klassen gick han helt suveränt, ett stopp på 6an som jag o bara jag orsaka.. Han ville hoppa, men jag toka de till de ganska ordentligt, han var verkligen jätteduktig andra klassen, pigg o glad och tyckte de var så roligt, ni får bilder ikväll eller imorgon, och man kan säga att han är långt ifrån o riva! ;) hihi lillkillen! <3

Ska försöka slänga upp bilder idag, väntar på att Elin ska skicka dom bara då hon var fotograf idag!
Puss o Kram //Carro

                            

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Ni va superduktiga! Grattis en en gång ;)

2012-03-25 @ 22:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0