Idag så

Idag händer det grejjer, klockan 10 släpps en liten bomb här hos oss på TACC, hoppas ni kommer att gilla den! Jag käkar just nu frukost och satt o fundera på tävlingen nästa helg, jag hoppas ju såklart att Patriks ska gå bra, men efterom han inte vart ute på väldigt länge så är jag ändå inte särskilt säker på att han sköter sig.. haha!
Nåja, de gör väl inget i sådana fall, han lär ju sig mer o mer hela tiden! :)

Ska försöka rida igenom honom ordentligt idag, är strålande sol så blir nog paddocken om de slutar blåsa så kraftigt! Annars får de bli ridhuset! Aja,nu babblar jag bara om en massa ointressanta saker som ni inte änns vill läsa haha, har ingen aning om vad jag skriver eller varför! Nu ska jag sticka upp till Alleby för o jobba!

MISSA INTE 10.00!

Ni får bilder från igår senare idag också! :)
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0