Idag väntas möte!

Idag blir det möte med ridsportsförbundet angående Lagledare ett möte min mamma tyckte jag skulle följa med på då jag är lagledare för Alleby's ponnylag i hoppning, och har tidigare också varit för vårat andra lag i gymkhanan, vet dock inte hur de ser ut med de i år! Hoppningen har jag iallafall, de trista med hoppningen är ju att man förlorar tjejer till stor hästarna när dom är över 18, vilket vi gjort i år.. Två stycken som blivit för gamla för o hoppa sina ponnys, men de är så de är! Bara o leva med, dock har jag en hel drös med tjejer kvar som e skitduktiga, dom vann förra årets Bohuscup i totalen, 1a omg. 1, 2a omg 2, och 1a i finalen och 1a totalt. Skitgrymma! Tror de bästa Alleby kommit i bohuscupen hoppning ponny har varit 2a innan dess och de var inte igår, haha de var liksom när jag fortfarande hoppa ponny! Känns som ett annat liv sen! ;)

Well, nog om de! Jag ska försöka uppdatera så bra de går idag, men är inte säkert de blir jättebra!
Nåja, puss o kram! //Carro


En av våra duktiga hopptjejer! Rebecca o Drumcong Lady!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0