Idag

Red ut på Ninja idag själv till o med, och de gick riktigt bra, har bara ridit ut på henne en gång tidigare, fast då med sällskap! Så detta var alltså första gången själv, hon betedde sig riktigt bra! Dock ledde jag henne förbi dom stora tjurarna eftersom hon tyckte dom var hemskt läskiga haha! Och hade ingen lust o trilla av på asfalten, men sen var hon hur duktig som helst resten av turen! Skutta omkring lite när vi gick förbi ett par stora stenar men inte överdrivet, haha! Duktig tös, vi travade o galopperade lite och hon var verkligen störtnöjd med livet idag! Även jag såklart, helt underbart!

Sedan var de dags för hoppning med P, sikken kille jag har! Idag hoppade han vattenmattor, vågplank, grindar o plank! Utan att stanna någonting! Duktig baby! Var lite vinglig och ostadig emellan hinder, men inget märkvärdigt så sätt, vi har ju inte hopptränat på jättelänge så de är inte så konstigt! Wiii, blir så glad när han verkligen skärper sig och är duktig häst! Och de är faktiskt första gången han hoppar vattenmatta utan att stanna en enda gång! Stolt är jag då! hihi!

Anyways, nog om de! Tror Anna har tagit några bilder som ni kan få se så fort hon lagt upp dom på facebook!
Puss o Kram

//Carro

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0