Igeeeen?

Vad händer med tiden? Torsdag igen? Jag hänger ju inte änns med längre, tiden går så jäkla fort! Tiden går alltid fortare när de är sommar och vår och värme,  bara för att man trivs så mycket bättre då! Man ska bannemig njuta av varenda sekund! Inte låta något gå till spillo! :)

22 Mars idag då, snart är de 1 årsen vi köpte Patriks, (tiden går fort) vi fick hem honom 3 mars, vilket är lite ironiskt för 30 Mars har jag haft Ninja i 5 månader, helt galet! snart ett halvår, känns som jag fick hem bägge 2 i förrgår! Ojoj, lång dag framför mig idag, rida bägge hästarna, Patriks ska hoppa! Ska hämta mitt hackamore på MyOne och så ska jag antagligen träna gymkhana ikväll.. Får se, ska prata med mamma om de!

Men nu måste jag upp o jobba! Puss på er!
//Caroline

                                 
                         Jag o Patriks, här hade jag haft honom 1½ vecka
                        och han var fortfarande hingst då!

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Finisar!!! Really perfect! :)

2012-03-22 @ 10:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0