Jag är sämst..

Crap, vad jag suger! Helt urkass uppdatering idag, my bad! Jag försökte slänga upp bilderna från tandläkaren igår förut, men så ville de inte och telefonen höll på o jobba sig, så tänkte jag de värsta man kan tänka, "äh jag gör de sen", sen blir ju typ alltid aldrig eller hur? Jag ska slänga upp dom, men telefonen måste vilja bara, eftersom jag inte får in dom på datorn så blir de så svårt utan telefonens hjälp!

Håller på o fixar och ska ge er lite annat kul ikväll en bara detta, och så tror jag Therese jobbar på en ny header, nice eller hur? Känns som att de börjar bli dags i bli av med den där vintriga och göra något nytt nu! ;)

Red förövrigt ut med Erika och Jenny idag, de var minst sagt spännande, Ninja försökte bocka av mig och hästarna kastade sig för allt, och jaaa de var bara kaaaoos! Haha men roligt hade vi! Efter de fick hon massage av padden, och de älskar hon verkligen! Nog om de, nog om de...

Well, back to work! Måste fixa fler roliga inlägg till er!
Puss //Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0