Jag vill jag vill jag vill!

God Morgon urhärliga läsare!
Idag väntar en dag med jobb, ridning och lite andra vardagsgrejjer, visst är jag intressant?
Haha, yeah right.. Meeeen, för varje dag som går utvecklas man som människa, varje dag lär man sig något nytt! Inte sant? Haha, jag vet inte om jag tror på de där, exakt varje dag är nog inte riktigt true. Men visst lär man sig nya saker ofta, och om inte annat kan du nog slå ut de för i helheten blir de nog en sak per dag eftersom man vissa dagar lär sig massa saker! Haha, de där lät töntigt, men de är ju sant!

Nåja, till titeln! För varje dag som går så vill jag mer o mer till Flyinge och plugga. De lockar mig helt galet, har verkligen fått en nytändning som heter duga för min ridning och hästarna, jag längtar ihjäl mig rent ut sagt till allt jag ska få lära mig i Skåne. De ska bli så sjukt roligt! Lite läskigt, men roligt! Så nu håller vi tummarna! :)

Dags för jobb, tidinställda under dagen!
Puss o Kram //Carro

                                   
                                                                          Älska din vardag!


Kommentarer
Postat av: vira

rolig bild

2012-03-05 @ 22:58:35
URL: http://viras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0